Cara Nak Buat Solat Terawih Sendiri

Saya solat tahajjud pukul 145am iaitu sebelum masuk tidur semula. Saya tidak meneruskan dgn mana2 solat sunat.


Pin On Solat

Copyleft derivative and combined works must be licensed under specified terms similar to those on the original work.

. Saya tertidur selepas menunaikan solat terawih dan solat witir. Tetapi saya sambung buat keja2 rumah. Pada waktu solat hari raya juga biasanya komuniti Muslim akan sewa kawasan lapang termasuk juga stadium yang besar untuk memuatkan beribu orang.

Takpe ke sblum ni saya baca doa sendiri. Maaf saya baru tau solat tahajjud ada doa khas. Rasa bangga juga kerana dapat bertakbir ramai-ramai dan solat hari raya di padang stadium yang besar di tengah-tengah bandar imbasnya sambutan hari raya yang pernah diraikan sebelum ini.

Kemudian saya terjaga dlm pukul 11 lebih. Boleh ke mcm tu.


Setiap Pendosa Akan Diampunkan Kecuali Mereka Yang Membuka Aibnya Sendiri Berlari Pengampunan Manusia


Doa Surah As Syura Dan Zikir Al Latif Untuk Melembutkan Hati Doa Dan


Sembrong Bangkit Bolehkah Dan Bagaimana Hendak Buat Solat Tarawih S Kartun Gambar Kartun Gambar


Panduan Lengkap Niat Solat Terawih Dan Cara Solat Tarawih Di Rumah Semua Bacaan Dipermudah Ejaan Rumi Termasuk Doa Selepas Tarawih Solat Islam Rumi

Post a Comment

0 Comments

Ad Code